گوگل ادسنس ( Google Adsense ) در  واقع از محبوبترین  و بهترین و پرسود ترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایراناست. شما با استفاده از گوگل ادسنس می  توانید از  مفید ترین سیستم های تبلیغات در اینترنت استفاده کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشین.

ثبت نام در گوگل ادسنس برای ایرانیان کاملا  رایگان است و شما می توانید به سادگی برای خودتون  یک حساب گوگل ادسنس افتتاح کنید.

چرا گوگل ادسنس درآمد عالی نصیب ما میکنه. چون گاهی برای یک کلیک تا یک دلار  پرداخت میکنه، یعنی اگه سایتی داشته باشید که در روز هزار بازدید کننده داشته باشه،  و فقط چند درصد از اونها روی تبلیغات کلیک کنند ببین چه درآمد خوبی میتونی داشته باشی.

آموزش کسب درآمد با گوگل ادسنس

شما یک وبلاگ یا سایت درست میکنید، بازدیدکننده به سایت شما ورود میکنه و در نتیجه از طریق قرار دادن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود به کسب درآمد میپردازین، به همین  سادگی.

گوگل ادسنس هوشمند هست، یعنی با توجه به سایت شما و محتوای اون تبلیغات متناسب  محتوای سایت شما رو براتون میذاره، بعنوان مثال اگر سایت شما در خصوص خرید و فروش مسکن هست، تبلیغات مسکن و املاک رو به شما پیشنهاد میده و این باعث میشه تا بازدید کننده شما اذیت نشه.

برای کسب درآمد از اینترنت به روش گوگل ادسنس شما باید بازدیدکننده زیادی داشته  باشین  و تجربه نشون داده که  در ازای هر هزار نفر که از سایت شما دیدن میکنند شما می توانید درآمدی حدود 5 دلار داشته باشین، البته این متوسط درآمد هست و بین سه تا هشت دللار متغیر هست

در نتیجه  برای کسب درآمد ا ز گوگل ادسنس شما باید سایتی با ترافیک بالا داشته باشین،  که راز آن محتوای خوب سایت هست، و همچنین یک نکته مهم دیگر اینکه نباید مطالب شما کپی رایت یا از جایی دیگر کپی شده باشه که این باعث جریمه شدن شما میشه.

گوگل ادسنس آموزش پرداخت وجه.

اگر شما در ماه اول تبلیغات را در سایت یا وبلاگ خود می گذارید و در پایان ماه 600 دلار کسب درامد می کنید. گوگل 600 دلار را در پایان ماه دوم از طریق چک یا واریز به حساب شما ( قابل فعال در بعضی از کشورها ) برای شما ارسال میکنه، و شما موفق به کسب درآمد از گوگل ادسنس میشین.

گوگل ادسنس ثبت نام:

1-فرستادن نامه:
گوگل نامه ای را به آدرس پستی شما پست می کند و این آدرس پستی همان آدرس پستی موقع ثبت نام هست که در آن نامه پین کدی ۵ رقمی درجشده است و آن پین کد را باید در سایت وارد کنید.

2-پر کردن اطلاعات مالیاتی:
اطلاعات مالیاتی باید کامل شود که شامل زندگی یا عدم زندگی شما در کشور آمریکا و چند سوال آسون دیگه هست.

3-تائیدیه خط تلفن:
تاییدیه تلفن در این قسمت هست،با فشردن Submit شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام درج کرده ایم زنگ می خوه و یک کد چهار رقمی برای شما خوانده میشه که شما باید این کد رو در سایت خودتون درج کنید.

4-تایید قرارداد:
تائید قرارداد و ثبت IP اینترنتی صاحب اکانت توسط گوگل پس از این که ابن مراحل با موفقیت به اتمام رسید

سایت هایی که توسط گوگل تایید میشن:
١. سایت جالب و پر محتوا
همانطور که قبلا نیز گفتم شما باید سایتی داشته باشین که جالب و مفید باشه و بدرد خیلی ها بخوره، مفید و پر محتوا بودن یک امتیاز هست که گوگل امتیاز بیشتری به این جور سایت ها میده و تبلیغات بیشتری رو بهتون میده.

٢. استفاده نکردن از دامین با پسوند ir، گوگل ادسنس تحریم
یک نکته مهم این هست که گوگل ایران رو تحریم کرده و سایت ها با پسوند ir رو قبول نداره ، چون ایرانی هستن، پس سعی کنید سایت شما از دیگر پسوند ها استفاده کنه.

٣. هاستینگ سایت باید از سرور خارجی پشتیبانی بشه.
اگر سرویس هاستینگ شما از ایران باشد، بدین معنی که سرور آن در داخل کشور ایران قرار داره این امر به راحتی برای گوگل ادسنس قابل تشخیصه  سایت شما را تایید نمیکنه.

۴. گذشتن حداقل ٣ ماه از تاریخ ایجاد سایت
این نکته به توضیح نیاز نداره، گوگل سایت هایی رو که تازه کار هستند زیاد بها نمیده و باید حداقل سه ماه از تاریخ ایجاد سایت شما گذشته باشه.

۵. سایت اول انگلیسی باشه
گوگل ادسنس با فارسی بودن سایت  و وبلاگ شما مشکلی نداره، ولی اگر که قصد معرفی اولین سایت خود به گوگل ادسنس رو دارین حتما باید انگلیسی باشه ولی سایت های بعدی به زبان فارسی مشکلی نداره.

درپایان لازم به توضیح است که گاهی در اینترنت مشاهده میشود که افرادی به دنبال گوگل ادسنس فارسی و یا گوگل ادسنس ایرانی میگردن که باید توضیح بدم چیزی بعنوان گوگل ادسنس ایران وجود نداره و درسته که گوگل ادسنس ایران رو تحریم کرده ولی اگر به زبان انگلیسی تسلط دارین و همچنین آشنایی در خارج از کشور دارین از کسب درآمد از گوگل ادسنس قافل نشین و مطمئن باشین بهترین روش کسب درآمد از اینترنت در دنیا هست.

خیلی از دوستان فکر میکنند که کسب درآمد از گوگل ادسنس سایت خاصی داره، ولی باید  طبق توضیحاتی که دادم باید دیدگاه شما نسبت به این موضوع روشن شده باشه، و اگر در ایران زندگی میکنید و آشنا هم در خارج ندارید فکر کسب درآمد از گوگل ادسنس رو باید  برای همیشه فراموش کنید.