در اینجا با یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران و آنهم کسب درآمد از یوتیوب با شما هستیم، یوتیوب بزرگترین  شبکه اجتماعی اشتراک گذاری فیلم در دنیا می باشد، که خیلی از افراد فیلم های شخصی و سرگرمی و کسب و کار و تبلیغاتی خود را از  طریق این شبکه به اشتراک میذارند.

شاید هنگام ورود به یوتیوب و جستجوی یک فیلم یا کلیپ خاص با این موضوع برخورد کرده باشین که، ابتدای کلیپ یک تبلیغ به نمایش گذاشته میشه، و یوتیوب از همین طریق کسب درآمد میکنه.

۱_ساخت یک حساب در یوتیوب.کانال یوتیوب در واقع حضور شخصی شما در این شبکه است.شما با حساب یوتیوب می توانید به جیمیل خود نیز دسترسی پیدا کنید.

۲_افزودن محتوا.تلاش کنید برای آپلود محتوا از تصاویر با کیفیت بالا و نه چندان طولانی استفاده کنید.همچنین تلاش کنید به طور پیوسته مطالب خود را اپلود کنید.

۳_پیدا کردن مخاطب کلید کسب درامد شماست هر چه مخاطبان شما بیشتر شوند درامد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد

۴_برای اغاز کار شما باید این گزینه را فعال کنید.این مورد به یوتیوب اجازه می دهد که تبلیغات خود را در ویدیوهای شما قرار داده و هچنین شما با این کار می گویید کپی رایت را رعایت کرده اید.

۵_راه اندازی گوگل تبلیغ.شما با فشردن این دکمه شروع به کسب درامد می کنید.برای این کار شما باید هجده سال به بالا باشید

۶_تبدیل شدن به یک شریک یوتیوب.راه کسب درآمد در یوتیوب کسب بالای بینندگان است.این کار با ایجاد محتوای تک و پیوسته به دست می آید.