در خیلی از اوقات با مناظری مواجه میشویم که حیرات انگیز ، زیبا هستند و مجموعه ارزشمندی از تصاویر منحصر به فردی را در کامپیوتر های خود داریم. جالب است بدانید که این تصاویر میتوانند منبع درآمدی برای شما باشند.  اکنون به معرفی    سایت اینترنتی میپردازیم که در آن ها میتوانید عکس هایتان را به فروش برسانید.

 

معرفی سه سایت برای کسب در آمد از فروش تصاویر


فروش عکس در سایت iStock Photo

 

 در این سایت میتوانید عکس هایتان را به فروش بگذارید و پانزده درصد از مبلغ فروش عکسهایتان را در هر دانلود به دست آورید و یا اینکه یک شرکت کننده منحصر به فرد شوید و چهل و پنج درصد سود هر دانلود را نسیب خود کنید.

۲ /فروش عکس در سایت SmugMug

 

این سایت به شما این امکان را میدهد که یک فروشگاه تصایر برای خود داشته باشید و قیمت های مورد نظر خود را برای عکس هایتان قرار دهید و هشتاد و پنج درصد سود فروشش را حاصل کنید.

 

۳/ فروش عکس در سایت Fotolia

 

 دلیل محبوبیت فوتولیا قیمت گذاری بالا برای عکس هاست و با چند میلیون کاربر و خریدار شانس خرید تصاویرتان در این سایت بالا میباشد. با    فروش هر تصویر میتوانید ۲۰ تا ۶۳ درصد از سود فروش آن را حاصل کنید.

 

همه ی ما تصاویر ارزشمندی را در کامپیوتر های شخصی خود داریم که میتواند به عنوان یک فرصت برای کسب درآمد در اینترنت تبدیل شود.