در سال جاری دو سیستم بزرگ elanceو odesk با ترکیب یکدیگر سیستم بزرگ و یکپارچه ای را به نام up work ساختند. سیستمی که امروزه بسیاری در منابع به عنوان بزرگترین بازار آزاد کاری به شمار می آیند. در ادامه به بررسی بزرگترین سیستم آزادکاری در جهان میپردازیم.


عضویت رایگان: حضور در بسیاری از بازار های کار نیاز به پرداخت مبلغی هر چند ناچیز  را دارند و بسیاری نیز اثباتیه و تجربه کاری شما را میخواهند امادر up work همه چیز رایگان است از تبلیغ تا کاریابی.

کارهای تمام وقت یا پاره وقت: نوع استخدام در up work بسیار مهم است بدنبال هر یک از تمام وقت در کاری استخدام رسمی یا پاره وقت داشته باشید میتوانید در up work به نیاز خود برسید

جمعیت: up work یک سیستم جهانی است سیستمس که روزانه هزاران کاربر  از سراسر جهان در آن مشغول به کارند. بنابراین  شانس پیدا کردن کار در up work بالاست.

نکات منفی

خذف خودکار حساب یکی از بیش ترین شکایت روزانه از up work است. خذف خودکار و ناگهانی بعضی کاربران از سیستم یکی از نقاط ضعف up work است. بهتر است up work برای بالا بردن محبوبیت خود سیاست خود را ارتقاء دهد.

پشتیبانی نسبتا ضعیف: در اینکه up work یک سیستم معتبر میباشد شکی نیست ولی up work ر بسیاری از مواقع پشتیبانی خوبی را ارئه نمی دهد و گاهی به سوالات کاربران پاسخ نمی دهد.

راه حل

up work با تمام  خوبی هایش به یک راه مطمئن برای توسعهئ ی فعالیت ها تبدیل شده سیستمی که امکان پرداخت را از سه روش pay pal – حساب بانکی و کارت اعتباری امکان پذیر کرده صرف نظر از عدم پشتییبانی از خریداران و آزاد کاری up work یکی از از بزرگترین سیستم های کسب درآمد میباشد.