پاپ آپ چیست؟

پاپ آپ یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران هست و نوع تبلیغ هست،  به صورتی که هر سایت یا وبلاگی که  یک کدپاپ آپ در آن قرار بگیره به ازای هر بازدید کننده که روی سایت کلیک کنه، سایت و یا سایت های دیگری در پشت سایت  به نمایش در میاند.

نحوه کسب درآمد از پاپ آپ

در اینترنت سایت های زیادی وجود دارند که با عضویت در اونها میتونین کد های مخصوصپاپ آپ رو از شون دریافت کنید و در سورس قالب سایت یا وبلاگتون یا جایی دیگر که قابل  اجرا باشند قرار بدین، و با توجه به تعداد بازدید از سایت شما و به ازای سایت های باز شده سایت مرجع یک مبلغی به حساب شما واریز میکنه و به این ترتیب شما موفق شدین کسب درآمد از پاپ آپ داشته باشین.

پاپ آپ تلگرام

پاپ آپ تلگرام یک نوع  پاپ آپ جدید هست که با پیدایش تلگرام و کسب درآمد از تلگرامروز به روز بیشتر مطرح میشه، طرز کار به این صورت هست که یک کد مخصوص پاپ آپ تلگرام را در bodyy سایت خود قرار میدهید و در هنگام ورود اشخاص به سایت باز شده و  از مراجعه کننده سوال میکند که آیا دوست دارد به فلان کانال اضافه شود، و در واقع جهت اضافه کردن ممبر کانال تلگرام استفاده میشود.

پاپ آپ استند

پاپ آپ استند همان پاپ آپ نمایشگاهی هست، شاید شما هنگام ورود به یک سایت با یک بنر تبلیغاتی مربعی شکل که در وسط سایت ظاهر میشه مواجه شده باشین، که همان پاپ آپ استند هست.

شما میتوانید پاپ آپ نمایشگاهی را از سایت هایی که در این خصوص فعالیت میکنند تهیه کنید و کد اونو در سایت خودتون قرار بدین و به این ترتیب کسب درآمد از پاپ آپ کنین.

پاپ آپ فیس نما

فیس نما یک شبکه اجتماعی هست و جهت معرفی خود به دیگران پاپ آپ فیس نما رو معرفی کرده و نحوه کسب درآمد از این شبکه به این صورت هست که اگر بازدیده کننده از سایت شما با پاپ آپ فیس نمای شما به سایت فیس نما وارد میشه مبلغ 35 ریال به شما تعلق میگیره و هنگامی که سقف درآمد شما به 10 هزارتومان رسید میتونید هر حسابتون برداشت داشته باشین.

در اینجا لازم هست توضیح بدم  که پاپ آپ های دیگری مانند پاپ آپ ویدیو، پاپ آپ اس موزیک نیز در حال گسترش هستند و ممکن هست درآینده اسم پاپ آپ های دیگری نیز به گوشتون بخوره، ولی خلاصه کار همه اونها نمایش یک سری تبلیغات جهت کسب درآمد هست.

و در پایان به شما بگم که خود من سیستم افزایش بازدید و کسب درآمد رو به پاپ آپ ترجیح میدم و به شما هم این سیستم رو پیشنهاد میکنم، چون کسب درآمد از اون بهتر  نتیجه داده.